Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen voor je opgesomd. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via mail of Instagram Message!

Verzending & afhalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen alle bestellingen die vóór 17:00 worden geplaatst dezelfde dag. Vanaf dat moment bedraagt de levertijd in Nederland 1 tot 2 werkdagen. Voor bestellingen die worden verzonden naar België bedraagt de levertijd 2 tot 4 werkdagen.

Wat kost verzending?

Dit hangt af van je bestelling. Het standaard verzendtarief binnen Nederland is € 6,75. Woon je in de gemeente Roosendaal? Dan bezorgen we tegen een gereduceerdtarief van € 2,75.

Het standaard verzendtarief voor Belgische bestellingen is € 8,75, voor Duitse bestellingen €9,30.

Vanaf welk aankoopbedrag wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Bestellingen worden vanaf een totaalbedrag van € 75,00 gratis verzonden in Nederland, België en Duitsand!

Is het mogelijk om mijn bestelling gratis af te halen?

Jazeker! Super leuk zelfs, dan zien we ook eens de gezichten van onze klanten. Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald in Roosendaal. Wil je je bestelling afhalen? Kies dan voor de afhaaloptie tijdens het afrekenen.

Met welke vervoerders versturen jullie de pakketten?

Wij versturen pakketten in Nederland, België en Duitsland met PostNL.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en ongebruikt.
  • Originele kaartjes en verpakking zijn aangehecht en onbeschadigd.
  • Binnen 14 dagen na aankoop dient het product retour te zijn gestuurd.
  • Retourneren kan uitsluitend met onze eigen retour labels, aan te vragen via info@neusjevangeusje.nl
  • Voldoet jouw retour niet aan bovenstaande vereisten dan zal het bedrag niet (volledig) worden teruggestort.

Vermeld bij het aanvragen van het retourlabel je ordernummer en de producten die je retour wil sturen, dan reageren wij binnen 1 werkdag.

Is retourneren gratis?

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Stuur je jouw product(en) retour dan wordt € 6,75 in mindering gebracht op de retourbetaling.

Retourneren kan uitsluitend met onze eigen retour labels, aan te vragen via info@neusjevangeusje.nl.

Hoe kom ik aan een retourlabel?

Retourneren kan uitsluitend met onze eigen retour labels, aan te vragen via info@neusjevangeusje.nl

Vermeld bij het aanvragen van het retourlabel je ordernummer en de producten die je retour wil sturen, dan reageren wij binnen 1 werkdag.

Wanneer betalen jullie mijn retour terug?

Zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je een e-mail.

Na verwerking wordt het retourbedrag binnen 2 tot 3 werkdagen naar je terug overgemaakt.

Wij maken het retourbedrag over naar het bankrekeningnummer of creditcardnummer waarmee de betaling is voldaan. 

Betalen en terugbetalingen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Bij Neusje van Geusje kan je betalen met iDeal (Nederland), Bancontact (België) en Mastercard, Visa en Maestro creditcards (Nederland en België).

Kan ik als Belgische klant afrekenen?

Ja! Wij accepteren ook Bancontact als betaalmiddel. Betaal je liever met Mastercard of Visa? Ook deze betaalmethoden accepteren wij.

Is betalen bij jullie veilig?

Ja! Alle betalingen van Neusje van Geusje worden afgehandeld door het beveiligde en versleutelde betaalplatform Shopify Payments.

Betaalgegevens kunnen niet opgespoord, onderschept of gebruikt worden door derden. Ook worden deze gegevens niet bewaard in onze eigen systemen.

Hoe snel kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Als we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Na ontvangst van deze e-mail kan je jouw betaling binnen 2 tot 3 werkdagen terug op jouw rekening verwachten.

Overige vragen

Mijn hond heeft allergieën, kunnen jullie hier rekening mee houden?

Ai, dat is vervelend! Geef je wensen aan ons door wanneer je je bestelling plaatst, wij kunnen vrijwel altijd rekening houden met allergieën.

Hebben alle Kwispeldozen een andere inhoud?

Ja, elke editie is anders! Wij maken geregeld nieuwe Kwispeldoos edities, elke editie is uniek en heeft een eigen hashtag (#). Aan dit nummer kan je herkennen of het een editie is die je mogelijk al hebt gehad.

Heb ik garantie op producten die ik bij Neusje van Geusje koop?

Houdt er rekening mee dat het beoordelen van beschadigde producten soms lastig is omdat sommige hondjes nu eenmaal iets té graag hun tanden in een riem of lief zacht knuffeltje willen zetten.

Hierop kunnen we dan ook geen garantie geven. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op!